wtorek, 20 sierpnia 2013

ach te festiwale;)


 tu MaDlene tym razem;)



sukienka - H&M
okulary- New Yorker (wyprzedaż)
kamizelka- Terranova (wyprzedaż)
buty- allegro 






za nami już półmetek wakacji, dla niektórych to już ich końcówka. No tak, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia;) my nadal korzystamy z wolnego, spędzając czas na różnych wyjazdach. Ja ponad tydzień temu byłam na Coke Life Music Festival. Była to kolejna dobra okazja do posłuchania dobrej muzyki i spędzenia czasu z moimi znajomymi. W pierwszy dzień wsytępował Biffy Clyro orazFranz Ferdinant, który był w tamtym roku na Openerze. W tym roku na szczęście nie ominął mnie jego koncert, tak jak w tamtym;) W drugi dzień głównym headlinerem była przede wszystkim była Florence and The Machine. To był jej jeden z nielicznych koncertów w Europie tego lata. Odwaliła kawał dobrej roboty. Wszyscy mieliśmy ciary przez cały jej koncert. Festiwal uważam za udany mimo, że pogoda w pierwszy dzień nie dopisała, ponieważ padało, ale na szczęście było ciepło. Jak każdy festiwal, ten również jak dla mnie miał swój specyficzny klimat. Niestety czas letnich festiwali uważam za zakończony, pozostało mi jedynie czekanie na przyszły rok:) jednak wakacje nadal trwają, a ja nie zamierzam siedzieć w miejscu, gdzie tym razem się wybiorę? wkrótce się dowiecie! tymczasem dla was parę zdjęć z festiwalu, niestety gorszej jakości:P







MaDlene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz