środa, 16 października 2013

Anglia po raz 2!

tak jak obiecywałam pora na drugiego posta z Londynu !
oto kolejna dawka zdjęć z Anglii;)
z którą to wczoraj znowu przegraliśmy w nożną:D żadna nowość;x



po pierwsze kawa.
Kawa jest więc można zaczynać zwiedzanie ;)



nie wiem czy może kojarzycie Jamie Oliver`a. To znany brytyjski kucharz, brał udział w wielu programach telewizyjnych, jest autorem wielu książek kucharskich coś w stylu naszej Magdy Gessler. Na zdjęciu jedna z jego restauracji, ta akurat jest w Oxfordzie. Z tego co zauważyłam w Oxfordzie są same włoskie restauracje, wiec jeśli ktoś ma ochotę na włoską kuchnię zapewne powinien się wybrać do Oxfordu, na pewno znajdzie tu coś dla siebie.


niby takie małe miasteczko Oxford, a tłumy ludzi!


zdawało nam się, że jest to ksiądz spowiadający ludzi na ulicy ale ręki nie dam sobie urwać


wystawy ze słodkościami! mniam oderwać od szyby się nie można:D







 A teraz sklep, z którego tak łatwo wyjść się nie dało, jeżeli się już weszło. Mimo wszystko musieliśmy się spieszyć! W ogóle trafiliśmy na niego przypadkiem ;) ale była radocha! 4 piętra m&m`sów szaleństwo i raj dla dzieci małych jak i tych dużych!;)






ciężko było się dopchać do cukierków!!









a tu już w drodze na Oxford Street:) Picadilly Circus!





Wiem, że wielu z was było już tam, że nie ma czym się chwalić. Ja jednak chciałam się z wami jedynie podzielić z tym co widziałam, słyszałam. Powiedzieć co mogę wam polecić oraz przedstawić wam jak ja widzę Londyn! Mam nadzieję, że się podobało.

Niestety to już tyle zdjęć z tej wyprawy. Wiem jedno, na pewno trzeba tam wrócić! Jednak w tym momencie w planach mam inne wielkie miasto, trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało!:)

zapraszamy na naszego fanpage na facebook, gdzie informujemy was na bieżąco o naszych poczynaniach:)


MaDlene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz