środa, 20 listopada 2013

GreY.


coraz czesciej zaopatruję sie w ciuchy w odcieniach szarości. Kolor ten nie odzwierciedla mojego samopoczucia - po prostu zaczął mi się podobać. Tym razem długą spódnicę zestawiłam z t-shirtem (High fot This https://www.facebook.com/storehighforthis?ref=ts&fref=ts - polecam, można tu znaleźć ciuchy w niskich cenach:), trampkami i czarną ramoneską. Wszystko podkreśliłam kapeluszem, który jest must have tej jesieni!












kapelusz Primark 
ramoneska h&m
spódnica bershka
białe trampki converse
zegarek vintage
t-shirt Hight for This 


Jak Wam się podoba ta stylizacja? Piszcie w komentarzach Wasze uwagi, za które serdecznie dziękujemy! p.s. święta tuż tuż, chcecie za niedługo jakiegoś świątecznego posta?

Azja
fot. MaDlene



5 komentarzy:

  1. fajny zestaw i przede wszystkim wygodny! swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! a ostatnie zdjęcie wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna jesienna stylizacja, ja tez lubię bardzo kolor szary :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń