poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry Christmas!!!

Jak tam wasze przygotowania przedświąteczne? :) 
Pierniczki upieczone? Uszka i pierogi już zrobione? A zakupy przedświąteczne?
Co kupiliście swoim bliskim?:) Ja pomaszerowałam do empiku i się nie zawiodłam. Za jednym razem kupiłam prezenty wszystkim bliskim:) 
Rzeszów na święta jest przepięknie udekorowany. Nie dziwne, że wiele razy był w czołówce rankingów na najlepiej świątecznie udekorowane miasto w Polsce. Jednak świąteczny Rzeszów pokażemy wam na blogu innym razem. Dziś przeniesiemy się znacznie dalej, bo aż za ocean- prosto do Nowego Jorku:) Mamy dla was trochę zdjęć przedstawiających świąteczne wystawy wielkich nowojorskich domów mody, czyli to co tygryski lubią najbardziej :D

choinka na rockefeller center
 














Poniżej najlepsze wystawy według mnie



















a na koniec moja starbucksowa choinka:D








zdjęcia: Ania- moja siostra ;)
notka: 



Zespół enjoy our fashion życzy wam wszystkim zdrowych, radosnych świąt Bożego Narodzenia w gronie swoich najbliższych, niech ten czas będzie dla was wyjątkowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz