piątek, 31 stycznia 2014

Winter, oh no......



Witajcie…… Mam dla Was kilka nowych wiadomości J
Jest zima……. Z czego okropnie, się nie cieszę … cóż – ale za to w końcu mieliśmy okazję zrobić, pierwszy zimowy post na naszym blogu. Przyznam się Wam, że praca w takich warunkach – gdzie na kładce nad Wisłokiem tak wiało – jest ciężka. Madlene nie dawała rady robić zdjęć, bo ręce przymarzały do aparatu. Na szczęście jesteśmy wytrwali i oto efekty. Piękne zdjęcia w zimowej scenerii.

Poza tym, jeśli śledzicie z uwagą nasz fanpage na FB możecie zobaczyć, że moja ulubiona gwiazda właśnie wypuściła nowy teledysk…. Oczywiście mam na myśli nową Rihannę w duecie z Shakirą. Teledysk fenomenalny, mega seksowny. Piękna kolorystyka i piękne piosenkarki. Szczególnie jednego nie mogę pominąć – czerwona sukienka Shakiry! Zakochałem się <3

ENJOY J










Kris:
kurtka - H&M
sweter - H&M
spodnie - Pull&Bear












Azja:
lity - no name
spodnie - bershka
sweter - new look
kurtka - bershka
naszyjnik - sinsay
torebka - mango





notka KrIs
fot. MaDlene

7 komentarzy:

  1. piękni! świetne macie kurtki!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. you totally nailed that blue jacket ^^

    www.thechicstyler.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the photos and your personal styles! woooh!! love winter ♥ ♥

    New post on the blog sweetie!
    http://michaelmacalos.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój sweterek. ;)

    OdpowiedzUsuń