poniedziałek, 29 lipca 2013

xxx

upolowaliście już coś na wyprzedażach? My już tak!:)

Dzisiejszy post nieco na sportowo. Na wyprzedażach udało mi się kupić air maxy za jedyne 209zł i stąd pojawił sie pomysł na taka stylizacje. Kupiłam je całkiem przypadkowo, chociaż juz dawno planowałam ich zakup. Polecam je, gdyż są bardzo wygodne. Odkąd je zakupiłam są moimi najwygodniejszymi butami i jak wyruszam gdzieś przed siebie to je ubieram:) Do butów dobrałam krótkie spodenki DIY (już je mieliśćie okazje tutaj zobaczyć:) i bluzkę zakupioną na wyprzedażach w Pull&Bear za 29,90zł! 
Uwielbiam tak chodzić ubrana - stylowo i przede wszystkim wygodnie!


















łańcuch house (15zł!)
bluzka pull&bear
spodenki diy
buty nike (dział dziececy 209zł)




łapcie tutaj kilka zdjęć z wakacji, niestety kiepska jakość, bo zapomnieliśmy przez ten spontan aparatu, ale zawsze coś!:)


 trochę zmokliśmy ;)


 ojj to co prawda to prawda!





i na koniec znowu molo w Sopocie;)

fot. MaDlene
notka Azja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz