wtorek, 10 września 2013

Take me to the place I know ...

Witajcie,

Jesień już zbliża się wielkimi krokami. W powietrzu zaczyna czuć się chłód, drzewa powoli nabierają kolorów i przede wszystkim zaczęła się sesja poprawkowa. Mam nadzieję, że Was ominęły egzaminy i daliście radę przedłużyć sobie wakacje o miesiąc. W sklepach pojawiają się już kolekcje jesienne. Mam nadzieję, że już coś upolowaliście. Ja jak zwykle pewnie zaglądnę do mojego ulubionego sklepu jakim jest Zara, chociaż nie tyko na nim się skupiam. Po maratonie po wszystkich galeriach Rzeszowa (a nie jest ich tu mało) stwierdzam, że... że moja szafa może zapełnić się kilkoma ciekawymi ubraniami, na które już się napaliłem. No i przedstawiam Wam przede wszystkim kolejną sesję, gdzie jeszcze korzystam z tych ostatnich promieni słońca.

Mam na sobie:
Podoszulek - C&A
Spodnie - sh
Koszula - sh
Pasek - sh
Buty - no name
Okulary - allegro
Zegarek - allegro




Stylizacja ta również jest na moim lookbooku :) ->
http://lookbook.nu/look/5333266-Take-Me-To-The-Place-I- koniecznie musicie tam zaglądnąć! :)


notka: Kris
fot. MaDlene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz